blog 1 - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Steffanie - WaarBenJij.nu blog 1 - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Steffanie - WaarBenJij.nu

blog 1

Blijf op de hoogte en volg Steffanie

30 Oktober 2016 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Hoi allemaal,

Hier even een testblog voordat mijn reis begint. Over 5 nachtjes vlieg ik naar de Filipijnen! Ik heb mijn backpack al 3 keer in en uitgepakt en verder en ik gelukkig helemaal niet zenuwachtig... Maar naast de zenuwen heb ik er vooral heel veel zin in :-)

Even op een rijtje waar ik allemaal heen ga:
- 4 november: vlieg ik naar de filipijnen waar ik op 5 november wordt opgehaald van het vliegveld en wordt gebracht naar mijn verblijfplaats in Cebu City
- 7 november t/m 23 december: Ga ik vrijwilligerswerk doen bij het prime centre foundation. Een soort van speciaal onderwijs waar ik leerkrachten ga ondersteunen en wie weet (dans)activiteiten ga organiseren.
- 24 december t/m 2 januari: Backpacken door de Filipijnen.
- 3 januari t/m 19 januari: Met Mateusz 1,5 week backpacken door Java en samen 1 week chillen op Nusa Lembongan (eilandje onder Bali), daarna vliegt Mateusz weer naar huis.
- 19 januari t/m 27 januari: Highlights in Bali bezoeken en daar en een paar yoga lessen volgen.
-27 januari t/m 16 april: Backpacken door Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam.

Nou dit was het wel zo'n beetje... Ik ga proberen regelmatig een blog te schrijven, maar ik kan niks beloven hihi.

Liefs,
Steffanie

  • 30 Oktober 2016 - 16:47

    Denise:

    Veeeeeel plezierrr!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Alphen aan den Rijn

Rondreis door Azië

Backpacken en vrijwilligerswerk in Azië.

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2017

Blog 6

03 Januari 2017

Blog 6

21 December 2016

Blog 5

08 December 2016

Blog 4

26 November 2016

Blog 3
Steffanie

Een blog over mijn rondreis in Azie :-)

Actief sinds 30 Okt. 2016
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 6064

Voorgaande reizen:

04 November 2016 - 16 April 2016

Rondreis door Azië

Landen bezocht: